Hei!

Sinkkuna olen huomannut, että yksin eläminen on rankkaa. Kaikki pitää tehdä itse aina siivoamisesta ruoanlaittoon ja renkaiden vaihdosta huonekalujen siirtämiseen. Nyt kun sinkkupäivät ovat historiaa, voin huokaista helpotuksesta monessa asiassa. Etenkin yhdessä asiassa, joka on aina ollut minulle hankalaa: renkaiden vaihdossa. 

Tietenkään en ole asentanut renkaita autooni itse, vaan olen vienyt auton ammattilaisten käsiteltäväksi - ja siitä olen sitten saanut kärsiä kalliita laskuja maksaessani. Onneksi tämä mieheke osaa vaihtaa renkaat autoon ja tehdä vähän muitakin hommia, kuten valmistaa herrrkullista ruokaa. Vessan siivoaminen on kuitenkin jäänyt minun tehtäväkseni, no ehkä sen selittää se pieni seikka, että emme vielä asu yhdessä ;) 

Ai niin, tilasimme talvirenkaat netistä. Se tuntui jotenkin helpommalta ja nopeammalta ratkaisulta. Ja hinnatkin näyttivät olevan kohtuullisia autokaupan kiskurihintoihin verrattuna. Tässähän säästyi pitkä penni esimerkiksi talvivaateostoksiin! 

197582462_25edc7fe31-normal.jpg