Oletko jouluihmisiä? Minä pidän joulun tunnelmasta, kuusen tuoksusta ja kynttilänvalosta. On myös todella ihanaa viettää aikaa läheisten kanssa joulunpyhinä.

Mutta täytyy kuitenkin tunnustaa, että olen vannoutunut kesäihminen! Mikään ei ole niin ihanaa kuin istuskella terassilla jalat auringon lämmittämää puuta vasten tai järjestää ystäville puutarhakutsut vanhan, ison omenapuun varjossa... Niinpä niin, en voi mitään sille, että myös talven tuiskussa ja kauniissa kinosmaisemissa suunnittelen jo seuraavaa kesää.

Olen pyytänyt vanhemmilta joululahjaksi uusia puutarhakalusteita, sillä löysin omaa silmääni miellyttävät netistä huippuhyvästä kaupasta. He ovat luvanneet tilata ne sieltä minulle jo pian, että pääsen fiilistelemään ensi kesää vaikkapa sisätiloissa! Tuntuu uskomattomalta, että myös puutarhakalusteet voi tilata netistä huippuhelposti. Mikä parasta, ne saa toimitettua suoraan kotiosoitteeseen. Itse minun täytyy vain koota ne muutamalla ruuvimeisselin pyöräytyksellä - helpompaa ja kätevämpää tuskin voisi olla. 

Nyt kun kesää on tässä postauksessa fiilistelty kylliksikin, niin voihan terassikalusteita toki käyttää myös talvella, esimerkiksi lasitetulla parvekkeella tai verannalla. Ei tämä talvi niin kamalaa aikaa ole - nyt vain kunnon vaatteet päälle ja keleistä nauttimaan!

valaistuspuutarha.jpg